tisdag 22 juli 2014

Maria Magdalenas dag

Bild: Maria Magdalena

Idag den 22 juli firas enligt den franska traditionen Maria Magdalenas högtidsdag. Maria Magdalena var en av kvinnorna som följde Jesus tillsammans med lärjungarna. Det var Maria Magdalena som fann Jesus grav tom och vittnade om hans uppståndelse enligt texterna i Bibeln.

Maria Magdalena förknippas med healing och sökandet inåt, bortom religionen, in i vår innersta kärna, mot sanningen. Hennes energier kanaliseras av många idag, bl.a. av Ashmira, rena, höga, kärleksfulla energier som höjer vibrationerna i denna tid av förändring. 

Ashmira är en kanal för Maria Magdalenas healing och ord. 
Så här skriver hon på sin hemsida om henne:

"Vi möts bortom ord, bortom tid och rum. I ett palats eller en sal, ett enkelt rum, men platsen finns i dig och det är där jag möter dig. Jag har budskap till dig, jag har budskap till många på jorden i dag. Till dig som vill lyssna talar jag och du hör mig i ditt hjärta. Genom Ashmira kan du nå mig och jag nå dig. Vi möts i hjärtat och Ashmira hjälper till. Kom till mig nu, mitt barn av Jorden. Låt mig värma dig och hålla dig. Låt mig omsluta dig med min gränslösa kärlek.

Det du tänker, ser jag.

Det du känner, känner jag.

Det du är, är jag.

Möt mig nu. Tillsammans vandrar vi mot ljuset. I kärleken.

Kom nu och fatta min hand. Hör hur jag kallar på dig med en ton av kärlek som sjunger i ditt hjärta.

Din förevigt kärleksfyllda

Maria Magdalena"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar