onsdag 9 juli 2014

Jag är Serapis Bey

Serapis Bey

Vem är Serapis Bey? Jag ser på bilden, en Uppstigen Mästare som strålar vitt ljus med en pyramid i bakgrunden. Jag mötte honom igår kväll, på ett undermedvetet plan. Jag mötte honom utan att veta om det själv, mitt medvetna jag försvann och lät mitt undermedvetna göra vad den ville. Så kan det gå när man går på Maria Nylows meditationskvällar.

archangel-gabriel
Tisdag 8 juli - Ärkeänglarna Gabriel och Hope för ditt intuitiva seende och andliga växande. Med Serapis Bey för absolut renhet och klarhet när du tar emot budskap om stora förändringar.

Det var nästan fullt i meditationen, vi satt tätt bredvid varandra men ändå lyckades jag bli omedveten om min omgivning. Det var nästan som om jag var helt ensam och bara hörde Marias lugna röst när hon vägledde oss in i djup avslappning. 

Jag missade nästan allt, jag mötte inte ärkeänglarna Gabriel och Hope, och inte Serapis Bey heller, inte medvetet. Efteråt fick jag höra att vi fördes till Serapis Beys tempel, Himmelsfärdens tempel på Atlantis. Vi var i Egypten och fick välja en pyramid vi skulle gå in i och klättra upp. Vi fick se tre vita flammor.

Men plötsligt vaknade jag upp ur min dvala och upptäckte att hela kroppen kändes annorlunda, som om min hud var några centimeter utanför kroppen och vibrerade på ett underligt sätt. Jag hörde att Maria började tala på ett annorlunda sätt, hon direktkanaliserade Serapis Bey.

- Gud upplever världen genom er och ni upplever Gud genom världen.

Nu vet jag inte om orden var exakt så, jag kommer inte ihåg allt, bara några fragment.

- Små ljuspartiklar, små kristaller som har absorberats av er hud, ni har blivit kristallina, ni är kristallina.

Serapis Bey talade om egot, att det var dags att släppa egot för den gjorde ingen nytta. Han är mästaren för harmoni och balans, renhet och disciplin. Mästaren Serapis Bey la en gåva i våra händer, det var en ask eller en låda som innehöll något som skulle hjälpa oss på vår väg framåt. I min ask fanns något grönt, kanske en grön sten eller en bok om läkeörter.

Vi behöver äta mer kisel för att bli mer kristallina vad det nu betyder, jag är inte så säker. Kisel finns i åkerfräken, kanske nästa ört att plocka. Vi får ledtrådar, vi hör ord, vi ser bilder, vi vägleds hela tiden. Det gäller att bara lyssna, ibland talar änglarna genom andra människor eller sångtexter, eller reklam. Kisel och åkerfräken känns som tecken. 

Om två veckor kan du möta Ärkeängeln Uriel och hans tvillingflamma Aurora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar