söndag 20 juli 2014

Mästaren är vattnet

خلفيات كريستال 2014 فقط على منتدى الغالي Amethyst_Crystal_Wal

Vi satt på en klippa vid Mälaren, min son och jag, och jag vägledde honom in i meditationen. Regnet hängde i luften, vinden susade i träden och vågorna slog mot stenarna. Först jordning, därefter fick han öppna sina chakran och dra in rött ljus från Moder Jords inre och vitt ljus från Universum.

- Mästaren Serapis Bey ställer sig bakom dig och lägger sina händer på dina axlar. Serapis Bey lyfter dig till sitt tempel på Atlantis, till Himmelsfärdens tempel med stora pelare och marmorgolv, sa jag. Atlantis änglar ställer sig i en cirkel runt omkring dig och ger dig healing. Atlantis änglar skickar olikfärgade ljusstrålar, röda, gröna, blåa, vita, gula och violetta strålar från sina hjärtchakran till ditt hjärtchakra. Ljusstrålarna möts i ditt hjärta som börjar lysa som en diamant. Atlantis änglar helar ditt hjärta.

Han satt tyst länge, som i en annan värld. Jag försökte få honom att komma tillbaka till nuet, till denna klippa i lätt sommarregn, till den här verkligheten som kallas livet. Han dröjde kvar, tittande inåt. Till sist öppnade han sina ögon.

- Såg du Atlantis änglar, frågade jag min son.
- Ja, de gick sakta runt mig, strålarna flyttade på sig och färgerna blandades i mitt hjärta. Sen kom jag till en liten sjö eller damm mitt i skogen, jag satte mig på en klippa vid stranden. Jag försökte ge healing till vattnet men healingen kom från vattnet och till mina öppna handflator. 

Han såg en grotta i dammen, med en öppning på andra sidan, han dök i vattnet och simmade under vattenytan som en fisk. Det fanns stora ametister på grottväggarna, lila ametister och andra kristaller.

- Jag simmade genom öppningen och kom till en annan dimension, en ny plats som jag inte tillhör. Det fanns stora berg och vacker natur där. Jag kan alltid gå till vattnet med ametisterna, sätta mig på min sten och hämta kraft, det är min kraftplats. Mästaren är vattnet, sa han med eftertryck.

 Bid: diamant vektor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar