tisdag 18 mars 2014

Den trettonde kristallskallen - Mästarskallen

Uppkoppling på den trettonde Kosmiska Mästarskallen - med kristallskallar och kristaller 


British Museum's Photo of Crystal Skull
När evenemanget "Uppkoppling på den trettonde Kosmiska Mästarskallen" dök upp på Facebook blev kvällen fullbokad under ett dygn och Maria Nylow fick börja leta efter en större lokal. 

Så här skriver Maria om Mästarskallen:
"Den trettonde kristallskallen, den som vi kommer att tona in oss på, skapades under Atlantis era och innehåller all kunskap om jordens, galaktens och mänsklighetens historia och framtidsplaner. Den vaktas på ett eteriskt plan för att skyddas från oupplysta och obehöriga och ingår i ett kosmiskt kristallnätverk. Vi har fått gudomlig tillåtelse att göra en uppkoppling denna kväll för att var och en ska få möjlighet att tanka ner information och kunskap och kunna hitta sin egen sanning."

Close up picture of one Crystal Skull
 http://www.thecrystalskulls.info
Vad vet vi om kristallskallar? Vem gjorde kristallskallarna och med vilka verktyg? Var det Mayafolket, utomjordingarna eller Atlantis präster och prästinnor som tillverkade dessa gnistrande kopior av mänskliga kranier i ren kvartskristall?

Jag kände att det här är något jag vill vara med på, rent intuitivt. Jag behöver inte veta hur aktiveringen går till, jag bara vet att det här är rätt väg att gå för mig. Det känns oerhört spännande att få delta i aktiveringen imorgon och känna energierna. Under förra Kristallmeditationen i januari kopplade vi upp till "den heliga kristallen som hela världen vallfärdar till".

Det kommer att vara fullt med, inte bara deltagare, utan med guider och uppstigna mästare i lokalen under kvällen. Maria skrev att följande mästare kommer att förstärka energin: "Thoth, Isis, Ra, Apollo, Pallas Athena, Lady Nada, Afrodite och Racoczy kommer för att förstärka med energin från deras egna kristall-skallar."
Bergkristall spets m fantomer
Bergkristallspetsar från www.6e-sinnet.se

Natten efter helgens Reiki 2 kurs där jag var som observatör sov jag oroligt och drömde om bergkristallspetsar hela natten. Varje gång jag vaknade hade jag drömt om kristaller. Det är något som händer, kanske har kristallerna vaknat och börjat påverka oss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar