torsdag 27 augusti 2015

Att skapa det ultimata finansiella överflödet


Kortet Överflöd från Osho Zen Tarotlek
Jag anmälde mig till Projektgruppen: Att skapa det ultimata finansiella överflödet, utan att tänka efter. Det kändes bara lockande att kunna skapa ett liv utan ekonomiska bekymmer, ett liv i det ultimata finansiella överflödet. Huvudansvariga för projektet är Annalena Mellblom och Cathrin Nilsson från Team NumberOneYou. Annalena Mellblom är författare, utbildare i hypnos, rikedomscoach och handledare i Balansekonomi.

Med hjälp av olika övningar och självhypnos ska vi ändra på vårt sätt att tänka för kunna börja attrahera överflöd. Nu tänker jag inte på pengar utan mer på personlig utveckling, kurser jag vill gå, resor jag vill göra, presenter jag vill köpa, överflöd för att leva ett rikare liv, på alla sätt och vis. Första steget är att vara tacksam och tro på det.

Den första skivan vi ska lyssna på heter Attrahera rikedom, och den finns på Storytell som man kan prova kostnadsfritt i fjorton dagar.  Projektet startar den 26 september men vi har börjat lite smått redan nu. Jag tänker ge det här projektet en chans, och göra övningarna, och jag är tacksam för att få vara med i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar