lördag 18 januari 2014

Reikiänglar

Reikiänglar av Raquel

Vill du lära dig Reiki healing? Jag kommer att ha kurs i februari, så fort det blir en grupp om 2 - 4 elever. Titta under fliken Reikikurs för närmare information eller föreslå ett datum som skulle passa, om ni är minst 2 som vill gå kursen.

Att ta steget och lära mig Reiki är det bästa jag har gjort. Reiki har förändrat mitt liv till det bättre, att ha förmågan att hela, i sina händer är helt fantastiskt. Den förmågan har säkert alla mer eller mindre, även utan kurser. Det som händer under en Reikikurs är att läraren initierar eleven genom att öppna energikanalerna, då flödar energin fritt från Universum, genom eleven, inte från eleven. Det är skillnad mellan att ge från sin eget energi eller att kanalisera energi genom sig.

När jag ger Reiki blir jag inte trött, även om jag står en hel dag på Harmonimässan eller i Rålambshovsparken. Samtidigt som jag ger Reiki får jag också Reiki, det är så det går till. Det bästa av allt är att jag har slutat oroa mig för morgondagen efter att ha börjat leva enligt Reikiprinciperna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar